Restoran Gayang

Lama sungguh rasanya tak update blog ni kan. Bila tgk blog masak-masak org lain teringin jgk nk update tapi memandangkan menu yang di masak biasa2 je so memang tak sesuai la nk update di sini. Apa-apa pun untuk mengubati kerinduan menghupdate entry di sini saya masukkan entry pasal makanan jugak. Ni adalah menu-menu yang saya makan tapi bukan masak sendiri yer hehe.. So jom kita layan hidangan yang menyelerakan ni.. :)






9 comments:

Mr. MaMa said...

restoran gayang !!! mr.mama pn selalu jugak pegi makan dekat situ.

yatie chomeyl said...

hohoho sedaknyoooo..terliur menitik2 air liur

Blog Walker said...

waaaaaa,bestnyaaaaaa

CT Delima said...

As'salam helen

wahh.memang lama benor kak ct tak singgah sini. makanan pun mewah segala. masak ker..?? hehehe. restoran gayang tu kat mana erk helen..?

bobhandburry said...

Salam kunjungan.. blog menarik.. singgah la ke blog saya :)

http://www.zuwairiaiman.com

CitarasaKu said...

nampak makanan semuanya menyelerakan..lapar lah lihat gambar

outbound wisata said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

Subhie Arun said...

wow !!..first time here..
happy to follow u...
glad if u do the same..

http://subhieskitchen.blogspot.co.uk/

Rose Azadir said...

Hi…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com