Blueberry & Chocolate Cheese Tart


Ini adalah dua kombinasi tat yang dibuat dalam satu masa. Al-kisahnya aku bukan saja-ssaja membuat tat ni. Kedua-dua jenis tat ni di oder oleh ofismate my hubby sebanyak 25 biji so dah ada lebihan doh skit aku buat la untuk hidangan kami juga. Yang paling laju ngap dan tukang bersihkan tupperware my hubby la. Untuk resepi aku guna resepi yang sama juga seperti sebelum ini iaitu resepi daripada dapur Kak Ummi dan resepi asal oleh Chef Noraini. Klu nak cilok resepi amik kat sini yer..

3 comments:

blogresipi said...

Cute2 nye cheese tart nie... cantik jer swirl nye tue :)

mummyseri said...

halen..
seri pon slalu wat tuk mkn snirik guna resepi k.ummi tu..neh muka kami anakbranak pon da mcm tat...:)tp pasni nk try coklat plak la..

halen said...

to blogresipi:
so far ok la tp pastri tu tlebeih bakar skit hehehe

to mummyseri:
hehe.. penggemar tat tegar la ni yer. coklat sedap jgk tau lps ni halen nk try strawberry plk.