Big Apple Donuts


Huhuhu.. Jangan tak percaya arrr aku buat donat big apple. Saje nak kasi gempak skit.. Xde maknanya aku nak buat donat tu sedangkan elok dan teratur jer dalam kotak ekeke. Kebiasaannya mmg jenis-jenis ni la yg aku duk slalu beli. Aku mmg suka yang berkacang-kacang. 2 ketui tu duren-duren tp donut durian dah abih so guna donat biasa jer la. Seketul dan kena songlap dek nasya hehe. Alhamdulillah.. Kelmarin aku dah selamat berpuasa penuh untuk membayar baki-baki puasa yang tertinggal. Mula-mula ingat nak masak untuk buka puasa sebab petang tu aku duk cari resepi yang menggoda tekak ni haaa. Skali balik keje jam 5 hubby plak x kuarkan lauk lg semuanya keras cam batu lg. Last-last pegi buka poser kat luar jer. Kelmarin buka poser makan Chicken Rice Shop jer.. Also my fav fried wantan and for Nasya Shredded Chicken Noodles. Mama ngan papa makan nasi ayam and Nasya too sebab dia pawww nasi mama. Alhamdulillah.. Kenyang perut tapi hati x puas lg ni sebab x tapau big apple lg hhehehe. Tgk tu nafsu kuda btol laaa.. So ini la bekal yg di bawa balik semalam. Layan jer laaa..


My fav tp lupa dah nama aper.. Alien kot!!!



Hubby & Nasya fav.. Cheese & duren duren.


Me again.. California Almond. Yg aku selalu beli mmg la ingat namanya hehe.

3 comments:

kak ina kl said...

salam halen..memang sedaplah donut tu..klu akak tahu rahsia dia kan baik..boleh buat kat rumah..

Hamba sementara di bumi Allah said...

i pun suka..hehe. apalagi Halen, caiyok2 cari try buat!!

halen said...

to kak ina kl :
alaa.. rahsia dia sama jgn guna tepung dan bahan lain cuma tempoh menguli tu haaa yg lama sbb tu lembut jer. then ada la lg kot rahsia2 lain hehe

to hamba sementara di bumi allah :
ermmm.. akan ku usahakan suatu hari nnt hehe..